23 Ιαν 2016

Η απάντηση του Αλέγκρι για το… διπλάσιο συμβόλαιο που του προσφέρει η Τσέλσι

Από το πρωί έχει κυκλοφορήσει το δημοσίευμα βρετανικής εφημερίδας (μπορείτε να το διαβάσετε εδώ) για πρόταση της Τσέλσι στον Αλέγκρι. Όπως ήταν αναμενόμενο,  αυτή η ερώτηση του τέθηκε στη συνέντευξη Τύπου για το ματς με τη Ρόμα.

«Οι σκέψεις μου αυτή τη στιγμή είναι σε τρεις στόχους: στη Serie A, στο Champions League και στο κύπελλο Ιταλίας», απάντησε ο Μασιμιλιάνο Αλέγκρι για το δημοσίευμα της The Sun που τον ήθελε να δέχεται πρόταση με διπλάσιο συμβόλαιο από την Τσέλσι.

«Εχω συμβόλαιο μέχρι το 2017 και είμαι χαρούμενος εδώ», πρόσθεσε ο Ιταλός προπονητής των μπιανκονέρι και συνέχισε: «Όπως γράφονται ένα σωρό για τους ποδοσφαιριστές και δημιουργείται ένα παιχνίδι κερδοσκοπίας, έτσι συμβαίνει και με τους προπονητές. Είναι φυσιολογικό».

Και ανασηκώνοντας τους ώμους του, έκλεισε το θέμα λέγοντας: «Είμαι περήφανος που είμαι προπονητής σε έναν μεγάλο σύλλογο όπως η Γιουβέντους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου